Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem dynamicznych struktur danych (krok4)



4.1 - Odwrotna notacja polska (ONP)

    - sposoby zapisu wyrażeń algebraicznych;     - czym jest stos?     - algorytm zamiany wyrażenia z notacji tradycyjnej na ONP;     - obliczanie wartości wyrażenia arytmetycznego zapisanego w ONP

     C++ (zakres rozszerzony) - /dokument rar/ - pobierz >>



4.2 - Znajdowanie drogi wyjścia z labiryntu

  - przygotowanie planszy z labiryntem;   - rekurencyjny algorytm znajdowania wyjścia z labiryntu;   - czym jest kolejka?   - iteracyjny algorytm znajdowania wyjścia z labiryntu

     C++ (zakres rozszerzony) - /dokument rar/ - pobierz >>



4.3 - Wykorzystanie list w rozwiązywaniu problemów

  - czym jest lista?   - symulacja problemu Flawiusza;   - program symulujący problem Flawiusza;   - sortowanie leksykograficzne;   - ocena złożoności obliczeniowej algorytmu rozwiązującego problem Flawiusza i algorytm sortowania leksykograficznego

     C++ (zakres rozszerzony) - /dokument rar/ - pobierz >>



4.4 - Grafy. Znajdowanie najkrótszej drogi

  - Czym jest graf?   - Reprezentacja grafu;   - Przeszukiwanie grafu w głąb;   - Przeszukiwanie grafu wszerz ;   - Algorytm Dijkstry

     C++ (zakres rozszerzony) - /dokument rar/ - pobierz >>



4.z - Zestaw zadań do rozdziału

     Zadania (zakres rozszerzony) - /dokument rar/ - pobierz >>